• Producent: InsERT
  • Kategoria: Pozostałe komputery
Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to powiększona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności typowego systemu mieści dużo dodatkowych rozwiązań, które spełnią choćby wyjątkowo nietypowe oczekiwania.Subiekt nexo PRO zezwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Pozwala na zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i uzupełniające. Eksponuje się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO wyprodukowano m.in. Widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień równocześnie w sytuacji klientów, jak i dostawców.Subiekt nexo PRO cechuje sięwiększą otwartością i rozciągliwością. Pozwala np. Dodawać pola własne do rozmaitych komponentów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku.Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:
  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ korekty dokumentów magazynowych samoczynne generowanie dokumentu WZ do faktury faktura pro forma faktura sprzedaży z wielu magazynów
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, jeszcze wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych działy sprzedaży w kartotece
  • kartoteka klientów obejmująca ponadto typu CRM
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym rezultatem (niewykonane)
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi) obsługa bankowości elektronicznej przy pomocy podmiany plików oraz online (wybrane banki)
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty
  • rozbudowana obsługa maszyn zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych)
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO
  • możliwość wykorzystania drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć tutaj
  • szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach, a także w kartotece klientów przy pomocy pełnego śladu rewizyjnego
  • realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.
uzupełniające rozwiązania przystępne w wersji PRO:
  • Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz)
  • nowoczesne pola własne do obiektów systemu
  • definiowanie własnych raportów i wydruków
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych
  • role użytkowników ułatwiające adekwatne nadawanie uprawnień
  • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów
  • definiowanie widoków dla użytkowników
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wskazanym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno komplet jego jednostkowych symboli, jak i terminy dostawy)
  • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić przy pomocy specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem tworzyw niezbędnych do ich realizacji
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo)
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego)
  • sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych
  • parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności
  • automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach
  • wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności)
  • korekta kosztu dostaw
  • możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem
  • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia#8221;
  • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu#8221; oraz „Asortyment na zleceniach#8221; do sprawnej i produktywnej pracy z zamówieniami do dostawców
  • niewiele znacząca wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta
  • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień
  • dobieranie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia
  • powiększone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na sporo kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich)
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD)
  • kompensaty wielowalutowe
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie)
  • sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami
  • raport „Dostawy przeterminowane#8221; przedstawiający asortyment po dacie ważności.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe komputery