• Producent: InsERT
  • Kategoria: Pozostałe komputery
Subiekt Sprint 2 to system prędkiej sprzedaży dedykowany dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), równocześnie w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.) oraz z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została w dodatku wzbogacona o szereg nowych możliwości, które gwarantują szybszą obsługę klientów i wydajniejsze zarządzanie sklepem.System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza pozwala na wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży druga to aplikacja typu „back office#8221;, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. Konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym. Sprzedaż – najważniejsze funkcje:
  • sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach)
  • stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT
  • wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos)
  • obsługa wielu sprzętów zewnętrznych upraszczających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy
  • obsługa ekranów dotykowych
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie
  • obsługa przeróżnych form płatności (gotówka, karta, bon)
  • łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online#8221;, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy)
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy
  • identyfikacja towaru przy pomocy czytnika kodów kreskowych oraz najróżniejszych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, przy pomocy mechanizmu InsTYNKT)
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. Towar z opakowaniem)
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości ({pomocn|przydatn)e przy sprzedaży towarów w paczkach).

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:
  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie eksport sprzedaży możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.

Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:
  • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową)
  • usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39
  • filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny).

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe komputery