Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju,ponadto prezentuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości.
Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych przez włączanie ich do cyklu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); użytkowanie marketingowego podejścia do pracowników, zezwalającego na zaspokajanie ich pragnień, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszelkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:. Genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju, a także przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;. Partnerskie podejście do podmiotów rynkowych i indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);.
aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do cyklu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);. Użytkowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);.
przestrzeganie zasad etyki wobec wszelkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. Książka jest asygnowana dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnorodnych typów, a także słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.