• Producent: Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
  • Kategoria: Technika, leksykony techniczne
  • ISBN: 9788320819991
  • Oprawa: broszurowa
  • Wydawnictwo: PWE
  • Ilość stron: 296
  • Rok wydania: 2012

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju,ponadto prezentuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości.

Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych przez włączanie ich do cyklu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); użytkowanie marketingowego podejścia do pracowników, zezwalającego na zaspokajanie ich pragnień, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszelkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:. Genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju, a także przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;. Partnerskie podejście do podmiotów rynkowych i indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);.

aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do cyklu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);. Użytkowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);.

przestrzeganie zasad etyki wobec wszelkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. Książka jest asygnowana dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnorodnych typów, a także słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Technika, leksykony techniczne