Polaris 5 - wyśmienita trakcja na śniegu.
słuszny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach znacznie ulepsza przyczepność na barkach znacznie poprawia przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli lepszą przyczepność opony we wszelkich kierunkach w trakcie kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna konstrukcja profilu na środku ulepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Gwarantuje to wyjątkowo dobrą trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych polepsza odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dopełniające wyżłobienia w obszarze barkowym stosowny kontakt z podłożem i tym samym ulepszone przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zapewnia zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
lepsza struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o rozmaitej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy dobór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o korzystnych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A albo B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi w trakcie jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają nawet za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać pokaźniejszy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu ograniczysz ponadto ilość emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.