Polaris 5 - genialna trakcja na śniegu.
stosowny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach znacznie ulepsza przyczepność na barkach wyraźnie ulepsza przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli udoskonaloną przyczepność opony we wszystkich kierunkach w trakcie kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna konstrukcja profilu na środku polepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Gwarantuje to wyjątkowo korzystną trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych ulepsza odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dopełniające wyżłobienia w obszarze barkowym stosowny kontakt z podłożem i tym samym lepsze przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zagwarantuje zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
ulepszona struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o przeróżnej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy wybór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o prawidłowych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A albo B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi w trakcie jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają choćby za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać większy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki czemu zniżysz na dodatek ilość emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.