Polaris 5 - znakomita trakcja na śniegu.
słuszny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach znacznie polepsza przyczepność na barkach znacznie poprawia przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli udoskonaloną przyczepność opony we wszelkich kierunkach w trakcie kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna kompozycja profilu na środku ulepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Zagwarantuje to wyjątkowo dobrą trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych udoskonala odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Uzupełniające wyżłobienia w obszarze barkowym adekwatny kontakt z podłożem i tym samym udoskonalone przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zapewnia zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
lepsza struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o zróżnicowanej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy dobór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o prawidłowych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A lub B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi w trakcie jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają choćby za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać większy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki czemu obniżysz w dodatku ilość emitowanego przez twój samochód dwutlenku węgla.