• Producent: Michelin
  • Kategoria: Opony całoroczne
  • Szerokość przekroju: 205
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 93
  • Indeks prędkości: W
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A

DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technologicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę posiadającą równocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, że ta opona może być użytkowana zimą w dodatku w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są skutkiem technicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni jednocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technice opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do zastosowania w jednej oponie. Ta innowacyjna opona dopasowuje swoje właściwości do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu prekursorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do stosowania w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom przez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi zarówno letnie jak i zimowe oraz przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - pomiędzy innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech zaawansowanych technologii.progresywna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest nad wyraz rozciągliwa dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszelkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.wyjątkowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie standardowe dla opony letniej, a jednocześnie charakteryzuje je konstrukcja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest bardzo niełatwa, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i rozszerzając trakcję....

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony całoroczne