• Producent: Elipsa
  • Kategoria: Informatyka
  • ISBN: 9788380171619
  • Oprawa: miękka
  • Wydawnictwo: Elipsa
  • Ilość stron: 182
  • Rok wydania: 2017
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą maszyn. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Lecz Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, lecz rozumianym jako przestrzeń albo środowisko) mówienia światu o zaletach swojego towaru lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem – jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące artykułów, usług, rozwiązań robi wszystko, aby przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko poprzez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz i opisania i nazwania wiodących trendów, schematów albo kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań.
Redaktorzy
Wstęp

Podtytuł: O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
ISBN: 9788380171619
Kod paskowy: 9788380171619
Redakcja: Adamski Andrzej, Kwasik Kamila, Konopacka-Bąk Sylwia
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 32044
ilość stron: 182
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.314
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Informatyka