• Producent: Universitas
  • Kategoria: E-booki
  • ISBN: 9788324225958
  • Autor: Marek Zimnak
  • Wydawnictwo: Universitas
  • Ilość stron: 180
  • Rok wydania: 2015

Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, lecz podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, stosownie widząc znaczny związek pomiędzy obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi wykształconych, szansami na rynku pracy, itp. Monografię producent Zimnaka oceniam wysoko z uwagi na fakt, iż jest to dzieło praktyka i teoretyka. (Z recenzji recenzji dr hab. Mariana Jasiukiewicza)


Marek Zimnak jest doktorem ekonomii (specjalność marketing); wcześniej ukończył magisterskie studia polonistyczne. Jako praktyk związany pierwotnie (2003-2005) z Politechniką Wrocławską, a od 2005 roku z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, natomiast jako teoretyk jest kierownikiem Zakładu Public Relations w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, gdzie pracuje jako adiunkt. Od lat 2005/6 kieruje pracami zarządu Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, a w latach 2005-2012 reprezentował Polskę w Komitecie Sterującym European Universities Public Relations&Information Officers Association (EUPRIO). Kieruje na dodatek pracami Porozumienia Uczelni Wrocławskich, realizującego od 2005 roku projekty promujące wrocławski ośrodek akademicki. Wieloletni dziennikarz (m.in. Redaktor naczelny miesięcznika komputerowego CHIP), właściciel agencji public relations, publicysta, trener i wykładowca.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii E-booki