Oto przewodnik dedykowany dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak wytwarzać autentyczne relacje w swej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, żeby od razu wdrożyć je we własnej firmie.
W książce wyszukasz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki potężnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji, a także lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, aby stać się liderem produktywnym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to niezwykle dużo.
Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można wykorzystać równocześnie w niepokaźnym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach!
Zajrzyj na stronę książki!