• Producent: Cedewu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788375562507

W książce w sposób kompleksowy przedstawiono temat zarządzania miastem. Publikacja zawiera zarówno analizy, jak i funkcjonalne wskazówki na temat m.in.: - przygotowywania, opracowywania i wdrażania strategii rozwoju lokalnego miasta; - polityki przestrzennej w mieście, w tym określania przestrzennych relacji miasta z otoczeniem; - działań usprawniających politykę podatkową i finansową w mieście; - skutecznego promowania miasta przy wykorzystaniu jego i wizerunku; - innowacyjnego spojrzenia na miejskie inwestycje; - poprawnej polityki społecznej miasta; - warunków do prowadzenia wydajnej gospodarki komunalnej.

W książce poza solidnymi sugestiami rozwiązań powoływane są liczne przykłady dobrych,także błędnych działań podjętych w miastach. Pomaga to w wyczerpującym opracowaniu propozycji działań w większości sfer ważnych dla miasta.

Niniejszy temat został ujęty pod względem ekonomicznym, a także prawnym. Tytuł Zarządzanie miastem. Studium ekonomiczne... Autorzy red. Maciej J. Nowak, Teodor Skotarczak Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788375562507 ISBN 9788375562507 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 291 Rok wydania 2010 Oprawa broszurowa

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia