• Producent: CeDeWu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788375566321
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Józef Garczarczyk, Marek Mocek, Robert Skikiewicz
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Ilość stron: 298
  • Rok wydania: 2014

„Książka jest nad wyraz ciekawa równocześnie pod względem poznawczym, jak i aplikacyjnym; przynosi dużo ważnych danych przydatnych do określenia strategii rozwoju instytucji bankowych i ubezpieczeniowych [...]. Ma charakter interdyscyplinarny, aspekty ekonomiczne splatają się z aspektami marketingowymi [...].atrakcyjnym elementem jest wplecenie do segmentacji kontekstu behawioralnego (poziom optymizmu głowy gospodarstwa domowego). Ekonomia behawioralna jest wyraźnie obecna w myślowym paradygmacie autorów. W pełni zgadzam się [...], iż: [...] mimo dużego rozwoju nauki o rynkowych zachowaniach konsumentów i to jednocześnie w warstwie teoretyczno-metodycznej, jak i empirycznej mało jest, jak dotychczas w polskiej literaturze opracowań poruszających specyfikę zachowań gospodarstw domowych na rynkach usług finansowych. Ten relatywny niedobór poznawczy w pełni wypełnia niniejsza książka, przy czym nie tylko wypełnia, lecz i w sposób wyraźny wręcz wzbogaca. Bowiem autorzy przedstawiają i opisują

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia