• Producent: One Press
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788328378551
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Jeb Blount
  • Wydawnictwo: Onepress
  • Ilość stron: 408
  • Rok wydania: 2021

Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku przystępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, lecz nie był to warunek niezbędny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najmocniej bezusterkowy, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży.

Trzeba również oswoić się z tym, iż wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą jeszcze w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to jednocześnie mentalnie, jak i technicznie.

Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach używania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, żeby zakończyły się sfinalizowaniem transakcji.

Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak,rozszerzyć sprawność i skrócić proces sprzedaży. Książka demonstruje zasady, których przestrzeganie zezwala na uzyskanie dużej sprawności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej i progresywne strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów.

Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji wydajne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy zróżnicowane kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej pięć C sprzedaży społecznościowej łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia