Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem marki Cedewu

chwilowy brak towaru

  • Producent: CeDeWu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788375567472
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Michał Bacior
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Ilość stron: 154
  • Rok wydania: 2017
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w dostępny sposób prezentuje:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako komponent systemu dostarczania wartości
filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje i poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.

ISBN: 9788375567472
Kod paskowy: 9788375567472
Autorzy: Bacior Michał
Wydanie: 1
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 154
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.26
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia