• Producent: Wydawnictwo studio emka
  • Kategoria: Psychologia
  • ISBN: 9788367107600
  • Autor: Daniel H. Pink
  • Wydawnictwo: Studio Emka

*** Bestseller "New York Timesa" z 2022 roku *** "Jestem zachwycona tym, iż Daniel Pink zajął się jednym z najkorzystniejszych (i najtrudniejszych) nauczycieli w moim życiu - żalem. Za każdym razem wiedziałam, iż żal pogłębia moją relację z sobą i z innymi,teraz, dzięki badaniom i opowieściom Dana, rozumiem dlaczego. Koncepcja "bez żalu" nie oznacza życia z odwagą. Oznacza życie bez refleksji. Świat potrzebuje tej książki i potrzebuje więcej refleksji. Natychmiast". Dr BREN BROWN autorka bestsellera "Odwaga w przywództwie" "Jeśli od lat towarzyszy wam przekonanie, iż "bez żalu" to właściwe motto życiowe, ta książka jest dla was. Nieporównanie szczerze, transparentnie i zwięźle Daniel Pink podsumowuje najnowsze odkrycia naukowe dotyczące spoglądania wstecz i refleksji, co mogło potoczyć się inaczej, wskazując, jak może nas to popchnąć ku szczęśliwszemu, bardziej efektywnemu i uporządkowanemu życiu". ANGELA DUCKWORTH autorka bestsellera "Upór" Jak to niejednokrotnie mu się zdarza, Daniel Pink odmienił moje rozumienie żalu i przekonał mnie do potęgi tego uczucia. Dzięki jego niezwykłym badaniom nie tylko dowiedziałem się, czego w głównej mierze żałują ludzie, ale pojąłem, jak te żale zoptymalizować. Za każdym razem, gdy czytam książkę Daniela Pinka, odkładam ją jako udoskonalona i mądrzejsza osoba. Dr SANJAY GUPTA główny korespondent medyczny CNN Tą książką Daniel H. Pink, autor bestsellerów "New York Timesa", zmienia nasze spojrzenie na transformacyjny potencjał najmniej rozumianej ludzkiej emocji: żalu. "Bez żalu". Zdarzyło się wam pewnie spotkać osoby, które to hasło uznały za swoją życiową filozofię. To bzdura, która może być niebezpieczna, twierdzi w tej odważnej i inspirującej książce Daniel H. Pink. Każdy czegoś żałuje; żal to fundamentalna część naszego życia. Jeśli spojrzymy na nasze żale w świeży i kreatywny sposób, możemy je zastosować, by podejmować mądrzejsze decyzje, lepiej radzić sobie w pracy i w szkole, pogłębiać nasze poczucie sensu i celu. W "Żałować czy nie żałować?" Pink kwestionuje powszechne założenia dotyczące tej emocji i wynikających z nich zachowań, odwołując się do takich dziedzin jak psychologia, neuronauka, ekonomia i biologia. Korzysta z wyników badań dotyczących nastawienia Amerykanów wobec żalu, przeprowadzonych wśród najliczniejszej w historii grupy osób oraz z własnego projektu World Regret Survey, w którym udało się zgromadzić wyznania dotyczące żalu od ponad szesnastu tysięcy badanych w stu pięciu krajach. Na tej podstawie wyodrębnia cztery podstawowe kategorie żalu, które odczuwa większość z nas. Te cztery żale, przekonuje Pink, stanowią niejako "negatyw fotograficzny" prawidłowego życia. Jeśli uda się nam zrozumieć, czego ludzie najistotniej żałują, to pojmiemy też, co cenią najmocniej. A realizując przedstawiony przez Pinka prosty, oparty na naukowych badaniach trzyetapowy cykl, możemy przekształcić nasze żale w pozytywną siłę, która pozwoli nam mądrzej pracować i lepiej żyć. "Żałować czy nie żałować?" to typowa dla Pinka mieszanka pokaźnych koncepcji, ergonomicznego podejścia, fascynujących opowieści i sarkastycznego humoru. To aktualny i nieodzowny przewodnik korzystnego życia. Daniel H. Pink jest autorem "A Whole New Mind", "Jak być korzystnym sprzedawcą", "Drive" i "Kiedy" - bestsellerów "New York Timesa". Jego książki sprzedały się w milionach egzemplarzy, zdobyły liczne nagrody, przetłumaczono je na czterdzieści dwa języki. Polskie przekłady bestsellerów Pinka, "Jak być dobrym sprzedawcą", "Drive", "Kiedy", ukazały się, podobnie jak i obecna jego książka, nakładem Wydawnictwa Studio Emka. Daniel Pink wraz z rodziną mieszka w Waszyngtonie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Psychologia