• Producent: Poltext
  • Kategoria: Prawo, akty prawne
  • ISBN: 9788380879140
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Laura Dowling Grealish, M. Tamra Chandler
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Ilość stron: 214
  • Rok wydania: 2020

Udzielanie danych zwrotnej – takie proste, że aż niełatwe!

Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback.

Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. poprzez nieumiejętne jej użycie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, niejednokrotnie bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Ale właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najistotniej użytecznych narzędzi wspierania cyklu nauki i rozwoju.

Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm w trakcie dawania danych zwrotnej i jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i formujący konstruktywne zachowania ludzi.

Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny,zwykle w formule człowiek – człowiek, a także zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać danych zwrotnej w naszej codziennej pracy.

Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to ergonomiczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i zobaczyć w nim efektywne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają krzywdzące mity i dają nam konkretne narzędzia, które zezwalają na budowę klarownych, celnych i konstruktywnych komunikatów.

***

Szukasz sposobu na to,generować zdrową kulturę nastawioną na współpracę i rozwój? Przeczytaj tę książkę!

Marshall Goldsmith, wybitny coach i teoretyk przywództwa, uhonorowany poprzez Thinkers50 tytułem #1Executive Coach i dwukrotnym tytułem #1 Leadership Thinker in the World

***

M. Tamra Chandler jest założycielką i dyrektor generalną PeopleFirm, która została w 2018 roku zaliczona przez magazyn „Forbes" do najkorzystniejszych amerykańskich firm konsultingowych zajmujących się zarządzaniem. Do grona ich klientów zaliczają się między innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay, Christiana Health Care System, a także Bill & Melinda Gates Foundation. Tamra Chandler większość swej trzydziestoletniej kariery

spędziła na modernizowaniu podejścia do zarządzania ludźmi i przeobrażaniu modeli organizacyjnych. Jest nie tylko dyrektor generalną i konsultantką, lecz także pisarką i aktywną prelegentką.

Laura Dowling Grealish jest starszą konsultantką i trenerką w PeopleFirm. Ukończyła studia pierwszego stopnia w zakresie zarządzania na University of Montana i zdobyła tytuł MBA na Pacific Lutheran University. Od dwudziestu lat zgłębia i wykorzystuje w swej pracy dokonania rozmaitych dyscyplin naukowych, żeby następnie dzięki zdobytej wiedzy wspierać klientów w produkcji sprzyjającego środowiska pracy, budowaniu efektywnych zespołów i wypracowywaniu postępowych technik zarządzania wynikami.

Tytuł Feedback (i inne brzydkie słowa). Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze Autor M. Tamra Chandler,Laura Dowling Grealish Tłumacz Magda Witkowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879140 ISBN 9788380879140 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 224 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Prawo, akty prawne