Kościół na rynku. eseje pastoralne - ks. andrzej draguła - książka marki Biblioteka więzi Ocena produktu:

od 22,71 PLN

oszczędzasz do 17%

  • Producent: Biblioteka Więzi
  • Kategoria: Polityka, publicystyka, eseje
  • ISBN: 9788365424969
  • Oprawa: twarda
  • Autor: Andrzej Draguła
  • Wydawnictwo: Biblioteka Więzi
  • Ilość stron: 384
  • Rok wydania: 2021
Marketing religijny to dziedzina w Polsce niedużo znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a choćby manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami "marketing" i "reklama" same w sobie nie są ani korzystne, ani złe. Przekonuje też w swej książce, iż wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, aniżeli nam się wydaje.

(Rh)

Pozycja warta polecenia.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Polityka, publicystyka, eseje