• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 245
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 100
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Efektywność paliwowa: F
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
znakomita przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę





  • genialna przyczepność na suchej nawierzchni

  • precyzyjne prowadzenie i reagowanie na właściwości nawierzchni

  • Wysoka stabilność w trakcie szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów





RUNONFLAT

technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.



WYSOKA STABILNOŚĆ podczas szybkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW

Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co polepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.



dokładnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA parametry NAWIERZCHNI

technika Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które skrupulatne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co ulepsza staranność prowadzenia i ilość informacji przekazywanych przez oponę do kierowcy.



wyśmienitA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice

Opona Sport Maxx GT uwydatnia się perfekcyjną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy używanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i efektywność hamowania.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



RUNONFLAT

Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo dobrą przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie; obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna budowa bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest szczególnie odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka niepodatność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w efekcie doskonałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety perfekcyjna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



żródło:https://www.dunlop.eu


Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie