• Producent: MT Biznes
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788380872585
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Eric Siegel
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Ilość stron: 410
  • Rok wydania: 2017

PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW wykorzystywanA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, prezentuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.

Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, aby prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.

Dlaczego? Dlatego, iż analiza prognostyczna przekształca branże i w stanowczy sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, żeby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, powiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.

*** Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest aktualnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.

*** „Odpowiednik Freakonomii w obszarze wielkich zbiorów informacji”. Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com „Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w powszednich ludzkich zachowaniach i jeśli jest używana właściwie, wpływa na ich działania.

przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia generuje dla współczesnego świata”. Marianna Dizik, statystyk, Google „Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”.

John Francis, starszy analityk informacji, Nike Podając fascynujące przykłady, Siegel demonstruje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”.

Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing „Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”.

Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. Analiz danych w Yahoo! Tytuł Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze Autor Eric Siegel Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380872585 ISBN 9788380872585 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 398 Format 15.5x23.5x2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.606 kg

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia