• Producent: Mt biznes
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788382314403
  • Autor: Phil Barden
  • Wydawnictwo: MT-Biznes
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie i wiarygodność każdego typu produktów i usług. Gromadzi liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki temu pokazuje marketingowcom, jak skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Odszukasz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD), a także z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak użyć w marketingu i reklamie wyniki popularnych prac Daniela Kahnemana i ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszelkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów. Nad wyraz funkcjonalna książka. Gromadzi wiele treści istotnie {pomocn|przydatn)ych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka. — Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami. — Les Binet, szef grupy ds. Efektywności w adam&eveDDB Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek. Tytuł Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów Autor Phil Barden Tłumacz Anita Doroba Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382314403 ISBN 9788382314403 Kategoria Poradniki\Motywacyjne Liczba stron 368 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia