• Producent: CeDeWu
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788381020695
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Aneta Sokół, Barbara Cendrowska, Pola Żylińska
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Ilość stron: 170
  • Rok wydania: 2019
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać,prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury pozostał zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak poprawnie przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa i jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych części, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej i w trakcie interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, żeby prowadzić sprawną kampanię marketingową w sieci?

ISBN: 9788381020695
Kod paskowy: 9788381020695
Autorzy: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 170
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.28
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia