Gestor nexo PRO to sprężysty system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami, a także zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnorodnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, gwarantując większą sprawność i sprawność.
Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych informacji klientów wraz z historią kontaktów, demonstrujenie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili przy pomocy zaimplementowanego klienta pocztowego. Działa na dodatek w obszarze w środkufirmowym, organizując i ułatwiając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, kontrolować postępy w realizowaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe).Specjalny moduł
Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki temu można błyskawicznie skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.Moduł
Umowy z klientami pozwala gromadzić i przechowywać w jednym miejscu umowy jednocześnie ze swymi klientami, jak i te dotyczące marki (takie jak prąd, gaz, różnego rodzaju przeglądy). W ramach umów można zaplanować automatyczne, cykliczne wystawiane dokumentów, a także dodać przypomnienia w formie akcji samoczynnych (np. O kończącej się umowie).
Gestor nexo PRO jest zwiększoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności charakterystycznego systemu mieści niemało dodatkowych rozwiązań, dzięki którym osiągalne jest nietrudne dopasowanie programu do niepowtarzalnych potrzeb producenta (tworzenie rozszerzeń i dodawanie jednostkowych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co zezwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:- przechowywanie i proste wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych pokaźnych dla CRM
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wytworzonych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów)
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów oraz wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania i ich zbiorcze generowanie
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo)
- obsługa wielu walut na ofertach
- planowanie i stosowanie promocji
- wysyłanie indywidualnych albo masowych wiadomości SMS (np. Sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników)
- planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) jednocześnie dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach i rejestrowanie czasu wykonania działań
- planowanie i realizowanie akcji automatycznych w działaniach
- możliwość zamiany danych pomiędzy uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych, zleceniach serwisowych oraz umowach z klientami
- dla zleceń serwisowych możliwość generowania samoczynnych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail i SMS
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych)
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zaimplementowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z wykorzystaniem autotekstów
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola występowaniu załączników, reguły wiadomości itp.
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf)
- oznaczanie obiektów flagami
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
dodatkowe rozwiązania przystępne w wersji PRO:- Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz)
- oferty wielowariantowe
- asygnowany moduł do zarządzania umowami z klientami (elektroniczna ewidencja)
- tzw. Punkty rozszerzania – możliwość zwiększania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. Własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne)
- zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (kupujący, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment, zlecenia serwisowe, umowy z klientami)
- wydruki własne
- raporty własne
- flagi własne definiowane dla potężnych obszarów biznesowych (np. Dokumentów sprzedaży)
- dedykowane widoki w modułach
- definiowanie własnych ról użytkowników
- definiowanie oddziałów
- definiowanie wielu dostawców w informacji asortymentu
- obsługa zamienników asortymentu
- biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników)
- pełny ślad rewizyjny – szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie zmian dokonywanych na dokumentach oraz zleceniach serwisowych.