• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Pozostałe opony

Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony: rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni nadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogach wytrzymałość na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni.

Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach odporność na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem różnorodnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D rewelacyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.

doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.

Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Wspaniała przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, zapewniając rewelacyjną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

Na ulepszenie przyczepności wpływa dodatkowo równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Oporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie powiększając oporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.

Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.

Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa.

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety idealne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.atuty znakomita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być wyjątkowo różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Różnorodne typy lameli używane w oponach Dunlop, przypasowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.

Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i progresywne reagowanie.zalety widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe opony