Marketing usług turystycznych tom 3. turystyka. podręcznik marki Wydawnictwa szkolne i pedagogiczne Ocena produktu:

od 41,80 PLN

oszczędzasz do 18%

  • Producent: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
  • Kategoria: Podręczniki
  • ISBN: 9788302147685
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Renata Tylińska
  • Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
  • Ilość stron: 280
  • Rok wydania: 2015
  • Poziom nauczania: szkoła średnia

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik usług turystycznych. Podręcznik dostępnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegląd metod działań marketingowych. Szczegółowo scharakteryzowano w nim rynek usług turystycznych, omówiono metody tworzenia katalogów, tworzyw promocyjnych i informacyjnych.

Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Książka obfituje w przykłady z życia wzięte i uczy analitycznego podejścia do przedstawianych zagadnień.

Dodatkowym atutem są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Podręczniki