Centralne rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej obniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o sporym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i ogranicza zużycie energii.
Dwustronna kompozycja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają skuteczność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze oraz parametry jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i zniża hałas generowany przez boczne rowki.
użycie świetnej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków pokaźnie zmniejsza opór toczenia i zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu unikalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.