Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co poprawia sprawność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony.
Może to rozszerzyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona konstrukcja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, poprawiając sztywność bloków.