Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi. użycie nowej generacji elementów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, przez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki trafnemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Nowa rzeźba bieżnika uwydatnia się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, obfitymi kanalikami poprzecznymi i wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, ułatwiając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa niepodatność na aquaplaning. postępowa budowa zapobiega gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
przyjazna dla środowiska. sztywniejsza rzeźba bieżnika zmniejsza opory toczenia, dzięki temu emisja CO2 jest niższa, a jednolite zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą ilość odpadów.