• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 245
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 93
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
Dunlop Sport Maxx RT mocne strony:
  • genialnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • znakomita do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna energiczna jazda dzięki przyczepności i efektywności hamowania na wyczynowym poziomie
  • unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy pokaźnych prędkościach
  • kompozycja gwarantująca oszczędność paliwa

wspaniała przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje nieprzeciętną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się stabilną jazdą przy obfitych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
innowacyjne bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z dużymi szybkościami. Zaprojektowane do szybkiej, dynamicznej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję ograniczającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.mocne strony rewelacyjna przyczepność i sprawność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas energicznego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z znacznej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, stanowczo przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.zalety genialna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.atuty pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej odporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony świetne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie