przeznaczona do aut sportowych opona klasy premium o wspaniałych osiągach na suchej nawierzchni
- świetna przyczepność na suchej drodze
- produktywne pokonywanie zakrętów nawet przy obszernych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
perfekcyjnA STABILNOŚĆ PRZY obszernyCH szybkośCIACH
Specjalna budowa opony zapewnia stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu prędkości, co gwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi nawet podczas szybkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia między oponą a nawierzchnią drogi zagwarantuje nieprzeciętną przyczepność na suchej szosie.
ekstremalnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i pełną kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY obfityCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki zwiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i oporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy wyjątkowo znacznych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane budowami wsporczymi występującymi w naturze, rozszerzają sztywność opony bez użytkowania pokaźniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest nieelastyczna i lekka, co przekłada się na prędkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niżeli gumy o typowym składzie, powiększając siłę tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi, co ulepsza przyczepność i zagwarantuje równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA warstwa Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową warstwą z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od prędkości. Dzięki temu opona dłużej zachowuje znakomitą stabilność, nawet w przypadku nad wyraz dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop powiększył jej sztywność i ograniczył siłę oporu toczenia. Dzięki odpowiednio rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej starannie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu