Dunlop SP Sport MAXX GT 275/35 R21 103 Y (3188649806959) Ocena produktu:

od 1105,59 PLN

oszczędzasz do 8%

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R21
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 103
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 71 dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
perfekcyjna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę





  • znakomita przyczepność na suchej nawierzchni

  • skrupulatne prowadzenie i reagowanie na parametry nawierzchni

  • Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów





RUNONFLAT

technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.



WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW

Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich szybkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.



starannE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA parametry NAWIERZCHNI

technika Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje powiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co udoskonala dokładność prowadzenia i liczba danych przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.



wyśmienitA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii

Opona Sport Maxx GT akcentuje się nadzwyczajną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych, co radykalnie poprawia przyleganie do suchej nawierzchni i wydajność hamowania.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony świetne hamowanie i przyspieszanie; idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.atuty idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



RUNONFLAT

Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego innowacyjnania.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony wyśmienite hamowanie i przyspieszanie; duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest szczególnie wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w konsekwencji znakomitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony nadzwyczajna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



żródło:https://www.dunlop.eu


Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie