chwilowy brak towaru
Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
świetne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za wyjątkowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technika Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się bardzo płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie potrzeby.
genialne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych udoskonaloną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest także niezwykle trwała, co rozszerza żywotność opony.
Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx niezwykle należycie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika ekspresowo odprowadzają wodę spod kół, obniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
zrównoważone centralne żebra bieżnika gwarantują płynne i staranne prowadzenie przy wysokich szybkościach. Wzór bieżnika zniża poziom emitowanego hałasu, poprawiając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.atuty nieprzeciętna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.zalety widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.