arcytrudnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3
Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Gwarantuje ona, że samochód zachowuje prawidłową przyczepność na drodze podczas jazdy z sporymi prędkościami i przy realizowaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu solidnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 pozostały tak zaprojektowane, żeby mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze świeże żebra bieżnika gwarantują niezwykłe osiągi podczas hamowania oraz precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze specyficzna budowa kanałów bieżnika udoskonalone odprowadzanie wody, rozszerzając oporność na aquaplaning.
szczegóły technologiczne
Nowość:
mocne strony:
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na umocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi oraz felgą i uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR zezwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.