• Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Kategoria: Hobby i poradniki
  • ISBN: 9788301198015
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Nahai Nathalie
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn
  • Ilość stron: 238
  • Rok wydania: 2018
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest potrzebną lekturą dla wszelkich, którzy pracują w sieci".
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najistotniej inteligentną współczesną autorką książek o technice. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!"
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego niewielkie i wielkie marki z różnorodnych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, żeby wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań kupujących.
„Sieci wpływu" to poręczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej , a także umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Podtytuł: Psychologia perswazji on-line
Tytuł oryginału: Webs of Influence. The psychology of online persuasion
ISBN: 9788301198015
Kod paskowy: 9788301198015
Autorzy: Nahai Nathalie
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 238
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.422
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Hobby i poradniki