• Producent: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
  • Kategoria: E-booki
  • ISBN: 9788323146780
  • Autor: Katarzyna Zofia Samek-Preś
  • Tematyka: biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka

Badania nad użyciem mediów społecznościowych w produkowaniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje mało wskazówek dotyczących skutecznego użycia mediów społecznościowych w produkcji innowacji.

Wyzwaniem dla obecnych przedsiębiorstw jest zatem zrozumienie tego, jak wydobyć z mediów społecznościowych potencjał innowacyjny, jak zastosować mądrość tłumu w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych.

Prezentowana praca wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu, a przeprowadzone w niej dociekania zostały oparte na oryginalnych przemyśleniach, a także wnioskach pochodzących z przeprowadzonych badań własnych wśród polskich drobnych i średnich przedsiębiorstw.

Podjęta w książce problematyka jest zatem znaczna i aktualna z punktu widzenia teorii i praktyki zarządzania. Wyczerpująco opisuje zakres i formę użycia mediów społecznościowych w kreowaniu innowacji w przedsiębiorstwach.

Opracowanie wnosi wkład do obecnego stanu wiedzy, zwiększając zrozumienie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w kreowaniu innowacji przedsiębiorstw. Badania posiadają w dodatku ważne implikacje dla praktyków biznesu, którzy wraz z ciągłym rozwojem technicznym, dostępem do danych i rosnącymi wymogimi rynkowymi są postawieni przed wyzwaniem jak najskuteczniejszego zastosowania mediów społecznościowych do tworzenia innowacji.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii E-booki