walka o wewnętrzne wpływy w firmie

chwilowy brak towaru

  • Producent: MT BIZNES
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788377460764
  • Oprawa: twarda
  • Autor: Patrick Lencioni
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Ilość stron: 194
  • Rok wydania: 2011

Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które formuje polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają efektywność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów.

Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, lecz niesamowicie realistyczna opowieść.Jest to historia Jude’a Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który początkuje własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najistotniej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego kupujący.

Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie rewolucyjną metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę..TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym.

Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce..Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce.

Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niżeli kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić..– fragment książkiNajnowsza opowieść Lencioniego jest jednocześnie ergonomiczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny albo doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej.O AUTORZEPATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group – firmy doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających i kulturze organizacyjnej.

Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się innowacyjnymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit.

Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller „New York Timesa".OPINIEPrzenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiębiorstwach można zlokalizować wewnętrzne konflikty i im zaradzić.

styl pisania Patricka jest ciepły i dostępny, a prezentowane porady rozsądne.- Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc.Teoria Lencioniego na temat współdziałania jest prosta i efektywna.

Odnosi się do każdej instytucji i znacznej, i niewiele znaczącej.- Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co.Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach producenta. Stosujemy się do jego zasad, aby zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej firmy.

obszerne brawa od całego naszego zespołu.- Brian Scudamore, założyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK Tytuł Walka o wewnętrzne wpływy w firmie Autor Patrick Lencioni Tłumacz Urszula Zinserling Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788377460764 ISBN 9788377460764 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 194 Format 14.5x21.7x1.9 cm Rok wydania 2011 Oprawa Twarda Waga 0.378 kg

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia