Pwe System informacyjny marketingu przedsiębiorstw

chwilowy brak towaru

  • Producent: PWE
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 8320816025
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: ADAM NOWICKI
  • Wydawnictwo: PWE
  • Ilość stron: 256
  • Rok wydania: 2005
W książce Autorzy w atrakcyjny sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności, a także bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. Przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania użytkowane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań poręcznych, tzn. Możliwości użycia komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu \"Marketing Intelligence\".

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia