• Producent: Mt biznes
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788382313376

IDEAFLOW: ilość POMYSŁÓW, KTÓRE TY albo TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE.

Wszyscy chcemy tryskać znakomitymi pomysłami, lecz niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest konsekwencją opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz.

Jak samodzielnie wpadać na rewelacyjne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak ekspresowo określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszelkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał.

Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja skuteczność.

W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z cenionego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego też jako „d.school") przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najmocniej progresywnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak:

  • pokonać niebezpieczne pułapki myślenia
  • znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach
  • oszukać własny mózg, by stał się bardziej kreatywny
  • projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty
  • stać się postępowym
  • uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób.

Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, obniżyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow.

Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych – i z siebie – to, co najkorzystniejsze.

– Scott Galloway, autor bestselerów znaczna czwórka, a także Post Corona. Biznes w czasach pandemii

Utley i Klebahn stawiają sprawę jasno: każdy problem jest związany z brakiem pomysłów. Dlatego niezależnie od tego, jakie wyzwanie cię czeka, w tej książce odnajdziesz na nie sposób!

– Greg McKeown autor bestselerów Esencjalista. Mniej, lecz lepiej oraz To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne

Ideaflow daje sprawdzone sposoby na porzucenia utartych ścieżek, podjęcie realnych działań i wykreowanie pomysłów, które rozwiążą czekające nas problemy.

– Seth Godin, autor książki To jest marketing!

Nigdy nie spotkałam nikogo, kto świadomie uważałby się za osobę ograniczoną albo zamkniętą na świeże pomysły. A jednak większość z nas nieświadomie hamuje własną kreatywność. Utley i Klebahn proponują ergonomiczne wskazówki, jak odblokować progresywność w sobie i innych.

̶ Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały i Toksyczne miejsce pracy

Jeremy Utley jest dyrektorem ds. Edukacji kadry kierowniczej w d.school i profesorem w School of Engineering na Uniwersytecie Stanforda. W d.school prowadzi cieszący się dużą popularnością program „Mistrzowie Kreatywności". Perry Klebahn jest współzałożycielem d.school i pracuje na stanowiskach profesora i dyrektora ds. Edukacji kadry kierowniczej. Pełnił funkcję dyrektora ds. Operacyjnych w Patagonii i prezesa Timbuk2

Tytuł Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes Autor David Kelley,Jeremy Utley,Perry Klebahn Tłumacz Michał Głatki Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382313376 ISBN 9788382313376 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 320 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Biznes, ekonomia