chwilowy brak towaru
Continental WinterContact TS860 to opona zimowa klasy premium zaprojektowana do samochodów kompaktowych i klasy średniej. Następca wielokrotnie nagradzanego w testach ogumienia modelu WinterContact TS850, Opona jest oznaczona symbolem 3PMSF ("Three Peak Mountain Snow Flake"), który potwierdza jej właściwości zimowe. Jest to najświeższa propozycja w gamie opon Continental.
Continental WinterContact TS860 to bezkompromisowe rozwiązanie dla kierowców lubiących jakość z najwyższej półki.
technika Cool Chili™ gwarantuje najwyższą efektywność hamowania w każdych zimowych warunkach.Nowo opracowana technologia Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która gwarantuje wspaniałą przyczepność i tym samym wyraźnie sprawność hamowania. Dzięki żywicom poprawiającym zimowe , a także sprężystej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje sprężystość przy każdej pogodzie zimą, a także bezpiecznie przenosi siły powstające w trakcie hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.
Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni.Nowy, trudny układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieprzerwanie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, ulepszając wydajność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ eliminuje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy produktywność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła powłoka pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Wynikiem jest świetna produktywność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd.
technika Snow Curve⁺ udoskonala bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach.Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, lecz także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technika SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób udoskonaloną ogólną przyczepność w trakcie pokonywania zakrętów.