chwilowy brak towaru
Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o sporym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zniża zużycie energii.
Dwustronna kompozycja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają wydajność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra udoskonala jazdę na prostej drodze, a także parametry jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i ogranicza hałas generowany przez boczne rowki.
wykorzystanie rewelacyjnej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków istotnie obniża opór toczenia i powiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu niepowtarzalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.