Tajniacy (Codenames) (5901549927672) Ocena produktu:

od 54,37 PLN

oszczędzasz do 14%

  • Producent: REBEL.pl
  • Kategoria: Gry planszowe

idealnA ZESPOŁOWA ZABAWA DEDUKCYJNA!

Jedna z najlepszych gier imprezowych.
Tytuł z pierwszej dwudziestki prestiżowego rankingu BoardGameGeek.

Wiek: od 14 lat
liczba graczy: 2-8
Czas gry: ok. 10 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Vlaada Chvátil
Ilustrator: Tomáš Kučerovský
Wydanie: polskie

NA CZYM POLEGA GRA?
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, iż Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia ponadto - owocuje to rozgrywką całkowitą śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoją drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, lecz drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie nieskomplikowane! Zwłaszcza gdy po pierwszych dobrych domysłach, drużyna początkuje zbaczać na niebezpieczne wody...
Nie bez powodu "Tajniacy" podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi świeże wyzwanie dla wszystkich graczy. Powoduje to, że w "Tajniaków" można grać nieprzerwanie poprzez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
Dwie przystępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne kryteria. Obie są bardzo satysfakcjonujące.
Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można obszerniejszą przeważnie liczbę graczy, co sprawia, iż gra rewelacyjnie sprawdza się na imprezach.

Zawartość pudełka:
16 kafelków agentów w dwóch kolorach • 1 kafelek podwójnego agenta • 7 kafelków niewinnych obserwatorów • 1 kafelek zabójcy • 40 kart kluczy • 1 instrukcja • 1 podstawka • 1 klepsydra • 200 kart z 400 kryptonimami

wymiary opakowania: 230 x 170 x 50 mm

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Gry planszowe