• Producent: E-bookowo
  • Kategoria: E-booki
  • ISBN: 9788361184096
  • Autor: Marta Bluszcz
  • Wydawnictwo: E-bookowo
  • Ilość stron: 110
  • Rok wydania: 2008
Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej występowaniu w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Lecz to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są wydajne, które są najistotniej słuszne do reklamowanej , a także jak to się dzieje, iż niektóre czekolady smakują lepiej.
Tytuł Symbolika użytkowana w reklamach Podtytuł Na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych Autor Marta Bluszcz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo e-bookowo ISBN 978-83-61184-09-6 Rok wydania 2008 ilość stron 110 Format pdf Spis treści WSTĘP

I. REKLAMA W MARKETINGU
1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym
2. Media reklamowe i ich sprawność na rynku klienta indywidualnego
3. Instrumenty (części) reklamy i zasady tworzenia produktywnych przekazów
II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA
1. Psychologia reklamy a jej sprawność na rynku dóbr konsumpcyjnych
2. Symbolika wykorzystywana w reklamach a percepcja adresata
3. Badanie sprawności reklamy w procesie

III. SYMBOLIKA stosowanA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH
1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych
2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm
3. Skuteczność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów
BIBLIOGRAFIA
ANEKS

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii E-booki