Sachs Amortyzator przod lewy bmw 3 e46 01-05 zaw. m-sportpack ii supertouring szt

chwilowy brak towaru

  • Producent: SACHS
  • Kategoria: Amortyzatory
  • Marka pojazdu: BMW
cechy
  • Parametr: SFE32X98A
  • Strona zabudowy: z lewej
  • rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
  • rodzaj amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
  • parzyste numery artykułów: 290 950
OpisAmortyzatory samochody osobowe

Amortyzator to kluczowy komponent konstrukcji zawieszenia w praktycznie każdym samochodzie. Ma za zadanie tłumić drgania, stabilizować tor jazdy i utrzymywać sprężyny we właściwej pozycji. To dzięki niemu koło zachowuje stały kontakt z nawierzchnią. Przez stosowne tłumienie wbicia i wybicia, amortyzator rozkłada ciężar masy resorowanej na koła naszego samochodu. Amortyzatory i sprężyny resorują nadwozie pojazdu w każdych warunkach żeby uzyskać możliwie jak najkorzystniejszą przyczepność do nawierzchni z jednoczesnym zachowaniem komfortu podróży. By temu sprostać, inżynierowie dużo lat temu opracowali dwa typy amortyzatorów: miękkie i twarde (sportowe). Miękkie, przenoszą mniej drgań z masy nieresorowanej na resorowaną i zapewniają udoskonalony komfort podróży, co niestety, przekłada się na gorsze prowadzenie pojazdu w zakręcie. W związku z tym, aby poprawić przyczepność kół, w niektórych samochodach np. Sportowych, stosuje się amortyzatory twarde, które gwarantują mniejsze przechyły karoserii, ale przy niestety zmniejszonej amortyzacji nierówności. Amortyzator olejowy: To pierwszy wariant opisywanego elementu, czyli rodzaj cylindra wypełnionego szczelnie olejem hydraulicznym. W jego wnętrzu umieszcza się tłok, który dzieli przestrzeń na dwie osobne komory, a także zawory dzięki którym olej ma możliwość przepływania między nimi, i to one decydują o szybkości pracy tłoka. Stosownie dostosowany zawór zapewnia zróżnicowanie siły tłumienia w czasie ściskania i rozciągania. Niewątpliwą zaletą amortyzatorów olejowych jest ich stosunkowo prosta regeneracja i miękka charakterystyka pracy. Do wad należy zaliczyć sporą masę i dość wolną reakcję w czasie przejazdu po nierównościach. Amortyzator olejowo – gazowy: Budową przypomina amortyzator olejowy, jednak gromadzi w sobie gaz, a skrupulatniej azot i olej hydrauliczny. W takiej konfiguracji olej ściskany jest dopiero w chwili wielkiego wychyłu karoserii. Kiedy pokonujemy nierówności pracuje sam gaz, a to ulepszoną trakcję. Amortyzator olejowo – gazowy ma niższą masę i proponuje możliwość działania postępowego. Niestety jego regeneracja nie jest możliwa. Warto wiedzieć, iż amortyzatory mają także spory wpływ na poprawność działania elektronicznych systemów wspomagających jazdę, takich jak np. ABS czy ESP. W momencie kiedy amortyzator jest uszkodzony i koło niewłaściwie odrywa się od jezdni, to może spowodować przesył błędnych sygnałów wejściowych do sterownika. Czego efektem w awaryjnej sytuacji będzie dłuższa droga hamowania i nie otrzymanie stosownej pomocy w momencie poślizgu. Amortyzator to element, który ulega naturalnemu zużyciu. Ma bezpośredni wpływ na komfort i bezpieczeństwo podróży, i o tym nie wolno zapominać. Nie należy ignorować pierwszych sygnałów świadczących o jego wypracowaniu, ponieważ skutki zaniedbania mogą być tragiczne. Części zamiennych nie brakuje, warto wybrać sprawdzony produkt, choćby jeśli będzie nieco droższy. W naszej ofercie posiadamy szeroką gamę amortyzatorów obu typów, w przeróżnych przedziałach cenowych. Znajdziecie u nas Państwo takich producentów jak: KYB, Monroe, Starline, Sachs czy Optimal.

O marce Sachs amortyzatory

Części firmy SACHS są wytwarzane z zastosowaniem wysokiej jakości materiałów i najlepszej dostępnej technice. Dlatego liczni producenci samochodowi wyposażają swoje pojazdy w produkty SACHS: każdego roku z linii produkcyjnych zjeżdża ponad 10 milionów nowych pojazdów, w których zamontowane są tłumiki drgań i amortyzatory SACHS. Co więcej, producent SACHS oferuje wysokiej jakości sprzęgła dla producentów oryginalnego wyposażenia i na rynek części zamiennych. Producent SACHS oferuje produkty do rozmaitych zastosowań, które uwzględniają prawie wszystkie typy pojazdów na europejskim, jak i azjatyckim rynku motoryzacyjnym. Aktualnie, w samej Europie, portfolio części zamiennych producenta SACHS obejmuje amortyzatory i tłumiki drgań do ponad 38 milionów azjatyckich pojazdów najróżniejszych producentów. Jest to gwarancją jakości marki SACHS dla szerokiej gamy modeli, na której mogą polegać partnerzy handlowi, warsztaty i właściciele pojazdów. Liczni znani producenci samochodów wyposażają standardowo swoje świeże pojazdy w wysokiej jakości amortyzatory producenta SACHS. Co roku ponad 10 milionów nowych aut zjeżdża z taśmy produkcyjnej wyekwipowane w produkty SACHS. Jednocześnie wykorzystujemy doświadczenie zdobyte w tworzeniu oryginalnego wyposażenia podczas produkcji części zamiennych. Dlatego nasze amortyzatory przystępne na rynku wtórnym są za każdym razem najwyższej jakości, a to oznacza bezpieczniejszą i komfortowojszą jazdę w progresywnym stylu. Niezależnie od warunków panujących na drodze skuteczność zawieszenia i dynamika, którą zapewniają, oznacza wspaniałą przyczepność i łatwiejsze prowadzenie pojazdu na zakrętach. SACHS proponuje różne typy amortyzatorów, np. Amortyzatory jednorurowe i dwururowe, kolumny prowadzące, wsporniki sprężyn (amortyzatory z tarczą sprężynową) i siłowniki zawieszenia (amortyzatory z hydraulicznym układem poziomującym). Produktem specjalnym jest lekki amortyzator SACHS wykonany z aluminium łączący efekty kilku rozwiązań. Rura wyrównawcza amortyzatora ma ścianki o różnej grubości i zapewnia trwałość przy znacznych obciążeniach. Inne obszary są możliwie cienkie, aby ograniczyć masę. Produkcja seryjna tego nowoczesnego produktu jest oparta na kompleksowej procedurze, która kreuje zróżnicowane grubości ścian choćby w 17 koordynowanych krokach procesowych. Oprócz amortyzatorów, lekka konstrukcja jest także używana przy konstrukcji kolumn prowadzących SACHS.

Produkty najpopularniejsze w kategorii Amortyzatory